Torsk på Tallinn

Jag är ju i Tallinn nu, helt oförhappandes hamnade jag HÄR! Hur gick detta till??! Jag börjar inse att man för alltid kommer att känna ett evigt ansvar för sina barn – ”haledudanedå du blir aldrig stor: inför Herren och inför din far & mor” lyder ju sången från min barndom… så sann, så sann….

Jag är dock så trött i kropp och fötter (särskilt) efter dagens strapatser – som började med en ordentlig språngmarsch på Kastrup, vem kunde ana att Kastrup var så stor?? Gate A har, om jag minns rätt 27 utgångar – som ligger typ en kilometer mellan varandra! Who Knew??!?

Anyways, jag orkar just nu inte ens berätta om detta, jag har precis badat i ett stort badkar och vill bara lägga mig ner och vila hela min lekamen i den underbara hotellsängen – som jag struntar i om den är mjuk och skön eller inte…

Good night!

  1. Lämna en kommentar

Lämna en kommentar