Behind the curtain

En liten video som kort, men tydligt, framställer hur vi ska närma oss problem som uppstår i livet, vilken inställning man bör ha. Mycket fint.

Jag har själv den inställningen att prövningar i livet till sist löses på något sätt, och jag vet det också när jag är mitt i det. Men det är alltid lika intressant att se fram emot upplösningen. För man vet att den kommer, även om utsikterna ibland kan se mörka ut vid tillfället.

  1. #1 av Nour på 7 oktober, 2014 - 11:59

    Salam aleikom, försöker också att se hinder som prövningar och tackar Gud varje gång Han ställer mig på prov.
    Att visa ödmjukhet och tolerans är något Han lärt mig, hamdulillah!

    • #2 av Marie på 7 oktober, 2014 - 14:53

      Alhamdulillah❤ !

  2. #3 av Milad på 18 oktober, 2014 - 16:43

    Salam Aleykom!

    Har en intressant video som du kanske skulle vilja kolla på.

    MVH. Milad

Kommentera

