Hur en fredlig maktöverföring ser ut

Naaw, så gulligt, synd bara att filmen är så kort, jag hade kunnat titta på detta huuur länge som helst :)!

  1. #1 av Sara på 25 september, 2014 - 12:06

    Hej Marie!
    Har en fråga som du kanske kan hjälpa mig besvara. Har fått tillskott i form av kapslar (gjorda av nötkreatur) och har än så länge löst det genom att öppna upp kapslarna och tömma innehåller på en sked. Dock är jag rädd att detta har påverkat och kommer påverka tänderna eftersom järn har en sådan effekt. Kan jag svälja kapslarna som de är, eller ska jag byta ut kapslarna mot järn i dryck format? Tacksam för svar. Kram

    • #2 av Marie på 25 september, 2014 - 12:28

      Det som kapslarna är gjorda utav har övergått från att vara nötkreatur till en annan form genom kemisk förändring och de går att äta.

  2. #3 av Sara på 27 september, 2014 - 01:36

    Tack för snabbt svar bästa Marie! Trevlig helg🙂

  3. #4 av Russl på 30 september, 2014 - 16:26

    hahahha så söta ungar

    • #5 av Marie på 30 september, 2014 - 17:59

      Ja visst är dom underbara😀 -<3 !

Kommentera

