Grattis min sista 13-åring!

13-girl_pink.

Idag fyller mitt yngsta favoritbarn, Meriam(Yomyom, Galobi,Tjepptjooopi, Habibbobi-kärt barn har många namn) tonåring! Igår kväll kramade och pussade jag, för sista gången, ett barn från mig som är ung och ‘ickerabiat'(dvs pubertal). Sorgligt…nu börjar tonårstiden, jobbiga år för mig, och för tonåringen förstås – men mest för mig😦 . Men då denna, mitt sista lilla barn, är väldigt mogen och förståndig för sin ålder så hoppas jag att dessa kommande år ändå kommer att bli ganska lindriga. Idag har hon fest för sina vänner, som hon ska vara värd för alldeles själv! Gå gärna in på hennes blogg och gratulera henne, då blir hon glad. Och om hon blir glad, då blir jag också glad – så gör mig glad snälla🙂 !!

.

215

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

