Help!

minneslucka

 

Kanske dags att uppdatera lite…? Jag tänkte skriva lite om vad jag gjort på sistone, men nu har jag suttit här en stund – och jag minns tamme klåån int vad jag ens gjort i helgen! Än mindre under veckan som gick….känns rätt så surt när man inser att närminnet sviktar gravt. Om jag kunde skylla på att droger och alkohol skulle det kanske kännas bättre(?), jag vet då int’, men det är en släng av långlivad utbrändhet som är orsaken bakom mina minnesluckor och det känns rent sagt för j@vl*gt!

Nåja, EN sak kommer jag i alla fall ihåg ifrån helgen som gick, och det är att jag var på ett bröllop! Det var länge sen sist kan jag säga, men det var ett jättefint bröllop som min väninna ordnat för sin käre son och svärdotter. Det lite mer ovanliga och ‘exotiska’ inslaget var ”överrasningsmomentet”, dvs underhållningen, som var ett Bollywood-uppträdande. Jättefint och passande; det var en pakistanier och en irakier som förenades i äktenskap :)!

I övrigt kan jag inte komma ihåg att jag gjort annat än att jobba, hem och laga mat, städat och sovit….det låter ju oerhört trist, men jag måste ju ha gjort något annat också!!?? Min hjärna arbetar på högvarv, det börjar knaka i fogarna, så jag måste nog sluta rewinda minneskartoteket, för ‘apparaten’ verkar bara slira på ett och samma ställe 😦 . Är det någon som har sett mig göra något den senaste tiden? Var då vänlig och hjälp mig fylla i minnesluckorna, i kommentarsfältet nedan….I’m in great need!

  1. #1 av Olivia på 15 oktober, 2013 - 18:27

    Hahaha du är så gullig ❤

    • #2 av Marie på 15 oktober, 2013 - 20:01

      ;-). Det är tydligt att ingen har noterat mig göra NÅGONTING annat än de saker jag räknat upp ovan – kanske lika bra att jag inte minns den tid som passerar. … :-)?

Kommentera

