Med Morakniv och sunt förnuft

nej

  1. #1 av Anonym på 26 augusti, 2013 - 20:46

    Hej Marie min fråga har absolut inget med inlägget och göra men jag vet inte vart jag ska vända mig. Jag är gift och har två barn, jag har en inkomst varje månad som jag får har min make rätt att kräva 45% av min inkomst. Han vill att jag lägger dessa pengar på hemmet när jag redan gör det. Allt i hemmet hat jag köpt från soffor till mattor till tallrikar ALLT och när det behövs något så köper jag det endå vill han att jag varje månad lägger som sagt 45% på hemmet dvs till räkningar som hyra ? Han jobbat heltid och jag deltid jag sköter allt hemma även barnen han gör inget. Han är inte religiös han ber inte han fastar inte men han har fint rykte bland människor och hjälper folk när det behövs. När jag t ex inte har tvättat kläder på några dagar blir han arg och säger det är mitt jobb och han ska inte behöva göra mitt jobb åt mig, min fråga om mitt jobb är att ta hand om hemmet och barnen är inte hans jobb att ta hand om ekonomin ? Vad säger man till en sån människa

Kommentera

