Eidfestivalen

image

image

Min kompis – men hon hade bråttom, fick bara med halva skallen 😦

image

image

Tallrik med blandat smått och gott

image

Cappuccino och cafe gelato till frukost.

Nu har vi festat i dagarna tre, som sig bör under Eid. Det bästa detta år är Ibn Rushd-föreningen som tagit initiativet till en Eidfestival i Malmö Folkets Park. Där var vi igår, lördag, och strosade omkring. Det var massor med folk där och jag bara älskar att titta på vimmlet. De serverade en massa olika rätter till verkligt billiga priser. Smakprover av olika slag för bara en tia! Helt fab alltså. Trots att vi åt och drack där, så hamnade jag och lillstinta ändå tillslut på Jalla Jalla och köpte en tallrik och felafel där – också…

Jag bjuder ovan på ett, för MIN blogg i alla fall, ovanligt bildregn över gårdagen, så känn er ärade 🙂

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

