Grattis Far & Mor på 50-års dagen!

50år

 

Idag har mina kära föräldrar kunnat fira att de varit gifta i FEMTIO ÅR!!!

Å maj gådd alltså – 50 år! Helt otroligt så snabbt tiden går när man har roligt! Jag längtar ständigt efter dessa två fina människorna som jag har växt upp tillsammans med. Jag fattar inte hur jag kunnat välja att flytta så himla långt bort ifrån dom som det bara går att komma i detta land. Men, men, skadan är väl skedd. Mina barn har ju sina liv här och jag vill inte gärna bryta upp dom härifrån, och man vill ju gärna leva med sina barn så länge det går. Annars skulle jag bums flytta till mina gamla hemtrakter – ja jag skulle inte ens tveka att flytta tillbaks till mitt gamla flickrum igen! Nja, kanske inte, men nästan i alla fall.

Ur dessa två personer är, hittills, sprunget 19 personer till. Det är inte ett dåligt resultat ifrån en danskväll i Laisvall för en si sådär 52 år sedan. Grattis mina älskade föräldrar!

Tyvärr har jag inte kunnat fira med de 2 duvorna, då jag ju som sagt har ett smärre avstånd att avverka för att närvara. Men de har i alla fall blivit firade med lunch och tårta hos lillasyster min. Fotot är ifrån henne.

 

  1. #1 av Ala på 12 juli, 2013 - 15:33

    MashAllah vad söta. Önskar er ett lika fint och lyckat äktenskap ❤

  2. #2 av sava på 12 juli, 2013 - 15:59

    Nej men gud så vackert. Så söta också. Grattis till dem ❤

  3. #3 av muslimah på 14 juli, 2013 - 10:59

    Mashallah vad fint! Må gud vägleda de o att de är lyckliga i alla sina dar!!:-)

Kommentera

