Gravity Glue

Jag bara måste presentera en helt otrolig konstnär! Han heter Michael Grab(hemsida här)(Facebooksida här) och befinner sig för tillfället hos sin nyfunna kärlek i den lilla byn Grundtjärn i Norrland.

Det finns säkerligen mycket att tillägga om konstnären, han är en skulptör som skapar magi helt genom koncentration och gravitationen som lim… men jag tror att bilder och filmsnutterna nedan ‘says it all’. Vackert är det i alla fall:

gg1

gg2gg3


 

Här får ni se konstnären själv ”in action” på den svenska festivalen ”Omodernt” i Stockholm förra veckan:

.

  1. #1 av Mamma Gudrun på 3 juli, 2013 - 23:01

    Jag vart helt chockad. Vilken konstnär!

    • #2 av Marie på 3 juli, 2013 - 23:04

      Ha Haa! ! Men mamma min, kan du kommentera! ? Såå roligt. Jag ser nu fram emot många många kommentarer från dig hädanefter 😀

      Ja visst är det en duktig konstnär!

Kommentera

