Skaparen

  1. #1 av Theres på 27 maj, 2013 - 13:16

    MashaAllah! Sedan jag konverterade till Islam ser jag världen på ett helt annat sätt. Jag ser speciellt naturens skönhet som Allah har skapat och tänk alla små detaljer som finns bara i en liten blomma!! plötsligt är det så självklart att Allah finns, SubhanAllah vad naturen är vacker! 🙂

    • #2 av Marie på 27 maj, 2013 - 14:14

      Ja visst är det fantastiskt! Jag minns att jag tyckte det kändes som om någon dragit upp en rullgardin som tydligen varit neddragen framför ögonen på en hela livet. Allt gick tydligare färger och konturer. Det var som att man plötsligt såg hur allt hänger ihop med varandra.

Kommentera

