11 maj

image

Idag har lilljäntan & jag ätit på Aras restaurangen. Sen svischade vi förbi Emporia för efterrätt: min favorit – cappuccino – samt yoghurtglass till dotter.

Imorgon bär det iväg hem till storstinta min,  vars husband fyller en massa år i morgon. Jag längtar att pussa bäbban min!  Jag är dit nån gång då och då för att pussa upp den lilla. Efteråt sitter doften av henne kvar under näsan min länge och väl. Men så fort jag vill fylla på doftdepån så snäpper jag förbi en stund. :-). Helt underbart så bekvämt att bara mormor! 

Jag hade såå lust att åka in till Köpenhamn idag tillsammans med väninna, men då smsar hon mig att det är lite olägligt eftersom hon befinner sig i Slovenien på fotbollsmatch! Jäkla svikare som lever livet- utan mig:-( . Nåja, det får väl bli en annan helg då.

Om inlägget ser konstigt ut eller har en massa stavfel:klaga int! Jag bloggar på mobiljvln, det är så tröttsamt o jobbigt att jag måste ta pauser o vila en stund mellan raderna. Är helt slut redan, och man blir ju korsögd av den lilla rutan o de små bokstäverna. Jag vet int ens om fotot jag bifogat kommer med. Ha en trevlig helg iallafall 😀 !

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

