Silence

”Tala enbart om dina ord är vackrare än tystnaden”

Imam Ali(a.s.)

silence

  1. #1 av z på 1 maj, 2013 - 01:44

    Vill bara säga att jag tycker du är en fantastisk person och jag älskar din blogg! Du skriver om så intressanta och viktiga saker och sen har du humor. Inshallah lever du ett fint och långt liv, du verkar vara en sån fin människa!

    • #2 av Marie på 1 maj, 2013 - 06:57

      Tack z, vad gullig du är. Jag hoppas att jag motsvarar din beskrivning på mig, även ‘in person’ inshaAllah :). Jag önskar även dig ett långt och framgångsrikt liv, och du måste ju vara en fin människa, då du ju gillar min blogg…!

Kommentera

