VARFÖR??!!

Nya skitOutlook

Jag avskyr den nya hotmail: vad är det som är så special med ”Outlook”?! Jag fattar ingenting! Jag vill ha saker och ting så som de alltid brukar vara, så som jag är van vid!!! Kan ingen fatta det? Vet någon om man kan byta tillbaks till det gamla, goa och vanliga hotmail?

Gamla goa hotmail! Kom tillbaka…

  1. #1 av Mirre på 16 mars, 2013 - 09:52

    Jag håller med, blir alldeles förvirrad, men det är ingenting nytt, de ska ändra på dittan och dattan, de håller på med allting, den som varit skall bli som nytt, hotmail var bra som den var

    • #2 av Marie på 16 mars, 2013 - 10:03

      Ja, men nu säger min dotter att den är ju såååå mycket bättre! Jag fattar ingenting. Jag är för gammal för sånt här. Problemet är att jag inte kan öppna bifogade filer i gamla mail – och det är ett STORT problem för mig för jag behöver dom ibland.

Kommentera

