Lev i nutid

Om du lever i dåtid, kommer du sannolikt att dö i förtid. Det är inte möjligt att ändra bagaget i sin ryggsäck, men man kan stuva om det!

 

  1. #1 av Mirre på 8 mars, 2013 - 15:28

    Vart håller du hus? (Skratt)

    • #2 av Marie på 8 mars, 2013 - 16:37

      Hahaa, ja du Mirre, jag känns långt borta från datorn numera. Är inte riktigt inspirerad att ens sitta vid datorn, än mindre att blogga. Tyvärr. Fråga gärna något, så jag får något att bita i, då kanske jag får upp lusten igen 🙂

      • #3 av Mirre på 8 mars, 2013 - 17:44

        Jag har massor med frågor då, jag kikar in här 3,4 gånger om DAGEN och varit ledsen över att inte ha sett någonting på sistone. Har länge undrat om Eva& Adam såg att någon påpekat det också och undrar om du någon gång har lust, och tid förstås skulle du skriva och berätta om de för oss?
        Hoppas allt är väl annats

  2. #4 av Mirre på 8 mars, 2013 - 17:46

    En sak var det också, varför säger människorna och många av de att kvinnorna är förtrycka, ser över allt i tidningar, all pratande att man borde rädda kvinnorna, för en del kanske är det så, att man blivit påtvingad men tänk Marie för alla andra, som älskar det som dig….vad tänker du

  3. #5 av Amina på 12 mars, 2013 - 22:00

    Hej! Då har jag ännu en fråga som förhoppningsvis ger dig lite inspo hehe.
    Tänkte på det här med fossil, det har ju bevisats att vissa fossil har funnits i över 1 miljon år, men i Koranen står det att Jorden har funnits i betydligt mindre år (kommer inte ihåg exakt hur mycket), hur hänger detta ihop?

  4. #7 av Amina på 14 mars, 2013 - 00:42

    Tack så mycket! Och ursäkta min okunnighet, som du märker så försöker jag lära mig om Islam mer, och det är så lätt att hamna bland fel sidor. Jag ska absolut läsa igenom länkarna, tack att du tar dig tiden att svara.

Kommentera

