Drömmar

Om dina drömmar inte skrämmer dig – då är de inte tillräckligt stora!

  1. #1 av Svarten på 18 februari, 2013 - 19:55

    Mina drömmar skrämmer skiten ur mig. Fruktansvärda mardrömmar. En ovanlig biverkning av min blodtrycksmedicin. En natt utan ”stora” drömmar vore en välsignelse – något jag inte ens kan drömma om att få uppleva.

    • #2 av Marie på 18 februari, 2013 - 20:01

      Hahaa…ojoj, Svarten. Det låter förfärligt jobbigt det där! De drömmar som avses är förstås de som produceras utan inflytande utav några former av droger – för de drömmarna brukar inte vara riktigt förankrade i verkligheten…vilket vi kanske ska vara glada för, om jag tolkat dig rätt :)!

  2. #3 av Svarten på 18 februari, 2013 - 20:20

    Nä, du tolkar mig fel. Det verkligt otäcka är att de ligger så nära verkligheten. De riktigt stora drömmarna drömmer jag i vaket tillstånd 🙂

    • #4 av Marie på 18 februari, 2013 - 20:38

      Ja jag förstår det, det är väl det som är så hemskt. Men det var ju skönt höra om de riktigt stora drömmarna du har – jag hoppas även de produceras utan inflytande utav någon form av droger….:)?

Kommentera

