Same old…same old…

  1. #1 av Berit på 16 februari, 2013 - 14:23

    Eller….move your ass (ursäkta språkbruket) and YOUR mind will follow…..ibland kan det vara lättare att göra annorlunda och på så sätt förändra tanken. Så i kväll när vi ses har vi höger sko på vänsterfot…..!!!!!

    • #2 av Marie på 16 februari, 2013 - 15:25

      Haha…ja det är ofta förändringar i de små sakerna som kan ge plats åt de stora förändringarna framledes. Jag ska definitivt försöka det där med skon, fast jag har ju så stora fötter så jag vet inte om högerskon passar den vänstra foten :/, men jag kan ju i alla fall sätta höger strumpa på den vänstra, och känna mig riktigt radikal :)!

  2. #3 av Mirre på 16 februari, 2013 - 15:59

    Hej mammamarie, vad är religion för dig egentligen? Det är roligt att höra, det kan betyda så olika från människa till människa.

Kommentera

