Gårdagens tallrik


2013-02-11 16.19.21

Igår köpte jag kebab med mig på väg hem från jobbet. Aras har bästa kebaben. Jag lagade saffransris, grillade tomat o lök o gjorde sallad. Allt detta fotade jag, helt i den tidsmässiga anda vi lever i. Men jag råkade radera fotot, till min förskräckelse. För jag fotade först sedan åt jag maten, för att sedan skriva texten till inlägget innan publicering. Då allt raderades gick det ju inte ta ett nytt foto då maten nu låg i magen:'( . Lite besviken blev jag, men borta är borta, inget att göra åt saken. Men men, inte med mobilen: för nyss visslade det till i mobilen o jag fick ett nedslagna från DropBox att jag ska kika på mina foton där- o döm om min förvåning: där var min matbild! Eftersom jag inte vill att saker o ting går till spillo så publicerar jag den ändå, trots att det är över 24 Tim sen jag inmundigade bytet…och för att jag känner till behovet av att folk känner till hur maten en gång såg ut, som passerar ens system det närmsta dygnet…. detta har jag förstått främst genom att ha läst andras bloggar-o Facebook i viss mån.

…. inte lätt knåpa ihop inlägg genom mobilen, särskilt jobbigt eftersom jag ju ALDRIG slutar skriva! !!! Såja, nu är jag klar.

  1. #1 av Mirre på 13 februari, 2013 - 09:29

    Haha, du är för go’ du kan detta nu! Ha en bra dag mammaMarie 🙂

Kommentera

