Dagens mat

image

Ett litet snabbfoto på middagen. Nu när jag fattat hur man mobilbloggar så måste man ju börja registrera allt man gör. Jag har förstått att det är viktigt att man kan kartläggas, att det är det som hör ungdomen till, så det är det jag ska slå mig på hädanefter. Snart kommer förmodligen mammaMarie sitta att ” duckfejsa ” på bloggen- jag behöver bara öva lite på det först…men det är bara en tidsfråga antar jag. Det ska bli intressant att få höra barnens recensioner på de fotona, om stoltheten kommer att lysa i deras ögon. Anyways, dagens middag är thaiwok , för de som int redan sett det!

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

