Danger alert – Please help!

Om du kommer in till min blogg genom Google Chrome så kommer en illröd varning upp som säger:

”Fara – skadlig programvara har upptäckts!
Google Chrome har blockerat åtkomsten till den här sidan på mammamaries.wordpress.com.
Innehåll från http://www.swfcabin.com, en känd distributör av skadlig programvara, har infogats på den här webbsidan. Om du besöker den här sidan nu är det mycket troligt att din dator drabbas av skadlig programvara.”

Jag vet inte vad jag ska göra för att få bort detta och undrar om det finns NÅGON som kan hjälpa mig med detta problem?! Om man däremot kommer till bloggen genom Explorer eller Mozilla Firefox, t.ex, så uppstår inte detta problem. Så de som vill läsa bloggen bör komma hit med dessa program istället. Men PLEASE! Kan någon helpa mig please! WordPress är en skit-domän, eftersom man ingenstans har att vända sig om något blir fel – eller man vill fråga ens den simplaste fråga. 

Domänen fungerar alldeles utmärkt, så länge där inte finns något problem – men uppstår ett så skiter de fullständigt i det, tydligen. What to do – anyone?! Jag orkar bara inte byta domän en gång till, jag har redan valsat runt alldeles för mycket känner jag.

,

  1. #1 av Mona på 13 december, 2012 - 22:29

    Hej Mamma Marie!

    Jag har nyligen börjat läsa din blogg, är väldigt glad över att ha hittat den måste jag börja med att säga.

    Jag har en fråga som jag vill gärna få svar på… för jag förstår inte den.. den har inget med det du har skrivit ovanför.

    Muta – stämmer det att det finns i islam eller är det något påhittat av någon sheik? Eftersom att jag vet att vissa shia muslimer tror på det och även sunni muslimer (ahbash) tror även på det men de kallar det för något annat och har andra regler. Hur funkar det och är det inte lite dubbelmoral? för då behöver man ju inte gifta sig, man kan ha en ny partner när man känner för det… om jag nu har förstått det rätt.. Blir tjejen inte ett objekt där också? Vad är skillnaden mellan vanligt giftemål och muta?

    Om du har tid och lust och förklara det för mig, skulle jag vara evigt tacksam. För just den frågan är lite tabu och det är ingen som pratar om det känner jag.

    Tack på förhand!

  2. #3 av Zulqarnain på 15 december, 2012 - 01:59

    Hej Marie
    Ta en titt på denna sida, vet inte om det hjälper
    http://productforums.google.com/forum/#!topic/blogger/dNhC7O1XHk4

Kommentera

