Ego

 

  1. #1 av berit på 28 september, 2012 - 21:02

    Så bra uttryckt! Jag har en annan favorit……
    – felet med världen är att de dumma är så tvärsäkra och de kloka så fulla med tvivel (Bertrand Russel)
    Det är väl så att ju mer man vet desto mer förstår man hur lite man vet….och förhåller sig ödmjuk
    Jag vet i alla fall att vi kommer att se mat-tina och dan hylander i helgen…..YES!!
    Kram Berit

    • #2 av Marie på 28 september, 2012 - 21:33

      Wihooo! Är det sant?! Låter jättebra :)! Ser fram emot det..

  2. #3 av Emma på 28 september, 2012 - 21:23

    Hej Marie! Det var ett tag sen nu. Har haft fullt upp att stå i.. Förresten, tack för dina smarta och roliga mail. Lärde mig nog en del:) Ville bara titta in och tipsa om att kvinnokvällar drar igång med start nu på söndag på aqva – kul :)! Läs gärna mer om det på deras hemsida.

    Ha en trevlig helg

    // Emma

    • #4 av Marie på 28 september, 2012 - 21:39

      Tack för tipset Emma, jag ska in o titta. Just denna söndag är jag på väg till Österlen, så det får bli nästa kvinnokväll i så fall för min del :)!
      Men…jag vet inte vilka mail du pratar om? Jag har inte skickat mail till dig, inte ens några smarta och roliga….?!

Kommentera

