Estetisk akupunktur

Se så snygg jag blivit – så HÄR såg jag ut för 3 veckor sedan..

Nu har jag varit på min 4:e behandling med estetisk akupunktur, och min synbara ålder börjar krypa tillbaks till 40 årsstrecket igen….. eller hur det nu var…. nej, men helt ärligt så ser jag faktiskt skillnad på hänget – som slutat hänga! Jag trodde faktiskt inte riktigt att det skulle fungera. Jag har kommit in i en oerhört fåfäng fas i livet. En fas jag aldrig förr befunnit mig i. Och man liksom griper efter minsta halmstrå när det gäller att förhindra det totala sönderfallet. Och detta är ett utav flera test jag gjort, och jag är riktigt nöjd – hittills i alla fall.

Jag vill verkligen rekommendera detta ställe. Inget fancypancy, men kunskapen och mottagandet är det inget fel på. Billigt också. Och helt fritt från män. Du kan kasta av dig paltorna redan innanför dörren, ingen man släpps in. Jag gör lite reklam för stället bara för att jag faktiskt tycker att det är värt det. De har faktiskt precis öppnat denna salong och har just nu ett erbjudande som inte är alltför illa; gör 3 behandlingar och betala bara för 2. Välj själv vilka tre du vill göra.

Tyvärr har de inte skrivit in priserna i sitt reklamblad (som jag fotat nedan), men telefonnummer finns där så man kan ringa och fråga. Det enda jag själv provat på är den estetiska akupunkturen och öronakupunktur emot rökning EN gång, och det funkade super… min dotter akupunkterar sig mot övervikt, och hon har på 3 veckor gått ned flera kilon. Vi har ingen våg hemma, men alla som ser henne säger spontant att det syns att hon gått ned i vikt. Frisörerna är dock mycket duktiga både på klippning och hårfärg, jag ser ju de som lämnar salongen hur snygga de är. Vill ni klippa er hos frisör utan att behöva sitta i köket på salongen, för att ni har slöja, så gå dit istället!

.Tryck på bilderna nedan så förstoras de och ni kan se vad salongen erbjuder, samt telefonnummer; ring och boka tid innan ni går tid – det kan vara rätt fullbokat.

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

