Uppdatering

Aldrig trodde jag att jag skulle vara bland de som tyckte det var jobbigt att skriva inlägg i bloggen. Jag brukar bli lite irriterad när jag ser bloggare som aldrig uppdaterar – eller säger att de vill ha en ”bloggpaus”… varför det? Hur jobbigt kan det vara egentligen att skriva ett litet inlägg, typ, varje eller varannan dag?!

Men tydligen är även jag bara en vanlig människa, för det har tydligen varit väldigt besvärligt för mig en lång tid nu. Jag blir irriterad på mig själv, faktiskt. Därför ska jag försöka lägga manken till lite grann här framöver, även om jag själv tycker att jag inte har något att blogga om.

Jag har ju ingen semester i sommar så det blir inte mycket till sommarlov för min lillYomme, men det är tur hon har syskon som drar iväg henne då och då, så slipper jag ha så dåligt samvete.

Idag ringde hon åt mig flera gånger och beklagade sig över att hon mådde illa, så jag slutade jobbet lite tidigare. Tur det, för jag har tvätt idag – och därmed är det även städdag – så jag har mycket att göra, förutom maten som ska lagas förstås. Leilole m make har kommit hem ifrån Turkietresan idag, och de har lovat komma över ikväll, så man får titta på dom en stund. Jag hoppas verkligen dom orkar, fast jag tror nog dom lovat lite för mycket, dom har ju precis rest i flera timmar idag.

Nä nu ska jag kavla upp ärmarna och ställa mig rulla biffarna vi ska äta idag innan jag fortsätter med allt det övriga…

https://i0.wp.com/www.hushallsnara-tjanster.com/staeda-skura-feja.jpg

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

