Blogglust – noll…

Jag är verkligen usel på det här med att blogga nu för tiden. Men jag skyller helt och hållet på min omgivning, som får paniiiik om jag sitter vid datorn. För preciiiis då skulle de kolla upp den ena med det tredje mycket viktiga saken på nätet….. så jag ids rent ut inte ens sätta mig här…. sen är det förstås som så att jag är rätt trött efter jobbet också. Jag har så mycket jag vill skriva om, men det finns varken tid eller lust – hur har folk tid egentligen med blogg?! Och samtidigt ha jobb och familj?

Yomyom hittade den här videon idag som jag tycker var helt bedårande, även om jag inte svärmar alltför mycket för katter så tycker jag att den var gullig.

.

  1. #1 av Svarten på 15 juni, 2011 - 21:35

    Även mitt hjärta slog några dubbelslag när jag såg videon – trots att jag är allergisk mot katter och skyr dem som pesten.

    • #2 av Marie på 16 juni, 2011 - 17:08

      Ibland önskar jag att jag också var allergisk mot katter, så jag kunde skylla på det när jag inte är intresserad utav att umgås med dom…. ;)! Men det hjälps inte, man tycker dom är söt ändå – ibland….

Kommentera

