Finbesök på gång

https://i2.wp.com/jordbubban.blogg.se/images/2011/412973107_3404a68b96_143122138.jpg

.

Oihoooo!!! Idag kommer min kära mor och far hit. Dom sätter sig strax på flyget, i Falmark, Skellefteå. Sen är dom här redan klockan halv ett! Igår städade jag huset så dammet yrde. Maken sa drömskt: ”Jag önskar din mamma och pappa kom hit åtminstone en gång i månaden….”!!! Han menar att det alltid blir SÅ kliniskt rent bara när dom kommer 🙂 Vilken fräckhet!!! Stackarn, han lever under ständigt förtryck…. keep on dreaming…. säger jag bara. Det är tillräckligt snyggt och rent här annars också, så det så!

Nu är jag klar med allt, och har plötsligt en massa tid över – något jag inte var beredd på. Vilken tur, då har jag tid sitta vid datorn en stund och mumsa runt och läsa lite bloggar. Vad jag saknar att göra det, jag har släpat efter med uppdatering av min egen blogg, samt att läsa alla andras – som jag normalt brukar lusläsa… nåja, den tiden kommer nog tillbaks igen. Hoppas jag.

  1. #1 av Camol på 9 juni, 2011 - 17:58

    Vad roligt! Har precis haft mina föräldrar på besök också, alltid roligt att få besök av dom!

    • #2 av Marie på 10 juni, 2011 - 09:57

      Jag antar att du har tankat nya norrländska krafter och känner dig pånytt född idag från deras besök. Det gör i alla fall jag :)!

  2. #3 av Erika på 10 juni, 2011 - 10:06

    Grattis på din dag idag!
    Vilken tur du får ha kära mor och far hos dig en dag som denna 🙂

    • #4 av Marie på 10 juni, 2011 - 12:04

      Ja Erika, visst blir du avundsjuk på mig nu :D! Äntligen är det JAG som får njuta av dom…..!

  3. #5 av Svarten på 11 juni, 2011 - 00:37

    Lite sent, men ändå: Grattis på födelsedagen!

    • #6 av Marie på 11 juni, 2011 - 07:29

      Tusen tack Svarten :)!

  4. #7 av Habiba på 11 juni, 2011 - 22:47

    Grattis i efterskott Marie!! 🙂

  5. #8 av Zaynab på 12 juni, 2011 - 00:27

    Älskar the parents ❤ Hoppas ni fått mysa riktigt ordentligt!

    • #9 av Marie på 12 juni, 2011 - 09:39

      Tack ska ni ha Zaynab och Habiba för gratulationerna – men jag slutade fylla år redan för 16 år sedan. Men tack ändå :)!

Kommentera

