Godeftermiddag….

https://i2.wp.com/cache2.allpostersimages.com/p/LRG/20/2057/EXQ4D00Z/posters/gockel-alfred-fun-in-the-sun-i.jpg

Ojoj vad jag är usel på att skriva inlägg nu för tiden. Jag trodde aldrig att jag någonsin skulle kunna glömma bort att skriva inlägg…. men det är faktiskt det jag har gjort nu – i hela 3 dagar!!!

Jag kanske börjar bli en normal människa, en sån som jag en gång var – innan bloggandet tog över livet :)! Nej, men ärligt så är jag så trött när jag har jobbat och jag har så mycket att göra när jag kommer hem att jag inte tänker tanken att sitta och skriva. Inte ens fast jag har tid att ibland läsa andras bloggar och en massa annat emellanåt, så har jag kommit ihåg att deala med min egen…. jag får  försöka skärpa mig helt enkelt.

Idag är det onsdag och från och med i måndags så jobbar jag i alla fall som anställd. Jag fick jobbet – som jag inte ens sökte – men så gärna behöver. Det börjar bli roligare, låter som att chefen har särskilda planer för mig…. ska bli intressant se vad det innebär :). Jag ska tydligen inte bara ha hand om bokföring o dyl. Kul.

————————————————————-

Ovanstående skrev jag igår och skulle fortsätta, men blev avbruten – som vanligt – och sedan blev det ingen mer tid att sitta vid datorn :(!

Idag, torsdag, kom koncernchefen ned från Stockholm inför månadsbokslutet. Vi bjöds allihop på Hiltons restaurang Lean & Grill… tror jag restaurangen heter. Jag måste säga att det var en besvikelse, när det gäller maten i alla fall. Ingen större hit måste jag säga, men sällskapet var trevligt. Och jag, som normalt aldrig äter lunch, blev då nöjd och mätt.

Nu är det matlagning och tvätt som gäller: Bara fun, fun, fun…..

  1. #1 av Samer på 19 maj, 2011 - 21:47

    Grattis!

    • #2 av Marie på 20 maj, 2011 - 15:58

      Oj, Samer, Välkommen till mitt kommentarsfält :)! Och Tack ska du ha!

Kommentera

