Hyckleri

http://buelahman.files.wordpress.com/2009/09/hypocrite.jpg

Profeten(S) sade:

”Gud accepterar inte den gärning som innehåller (så lite som) ett stoftkorn av hyckleri (nifaq).”

[Oddat-ol-Dai’i, s. 309, hadith 578]

  1. #1 av Emma på 24 mars, 2011 - 23:12

    Salam Aleikum !
    Jag har en fråga till dig, om jag förstått dig rätt så är du Shia muslim va ? Hur visste du det eller hur jag ska förklara denna frågan ? hahah hoppas jag inte gör dig förvirrad när jag inte kan formulera frågan rätt, medet jag vill komma fram till är alltså hur visste du om du va sunni eller shia ?

    hoppas du förstår mina konstiga formuleringar.

  2. #2 av Emma på 24 mars, 2011 - 23:13

    DVS: Hur kom du fram till att du va det ? =)

  3. #4 av Emma på 27 mars, 2011 - 14:21

    Tack så mkt dom de inläggen hjälpte mkt att förstå lite mer =)

Kommentera

