Sjuk

 

https://i1.wp.com/paauliinas.blogg.se/images/2009/sore_throat_34068239.jpg

 

Igår kom jag inte in på min bloggs dashboard, så jag kunde inte skriva eller göra någonting! Jäkla sk*t! Nåja jag har inte så mycket och komma med i alla fall. Jag är bara sjuk, halsen är uppsvullen till fördärvelse och jag har febervärk i hela kroppen – fastän jag inte har någon feber!

Hoppas bara det inte är alltför smittsamt för jag tänker inte stanna hemma från jobbet, jag får väl försöka hålla mig från att pussa alltför mycket på mina kollegor…. så ska det nog gå bra.

Jag håller på och ska söka ett alldeles speciellt jobb, be för mig att jag får det. De har inte annonserat ut om nya medarbetare, men om de bara får känna till mina utmärkta egenskaper så kommer de inse att de inte kommer att klara sig utan mig. Problemet är bara att finna rätt person, i organisationen, att prata med, och det verkar vara en större utmaning att finna denna person – än vad jag räknat med :(!


 

  1. #1 av pajam på 23 mars, 2011 - 11:02

    Krya på dig syster, och lycka till. Vad som än är bättre för dig.

    • #2 av Marie på 23 mars, 2011 - 15:52

      Tusen tack för de vänliga orden, Pajam..

  2. #3 av Ala på 24 mars, 2011 - 09:56

    Salam syster!
    Hoppas att du mår bättre. Tack för eid önskningarna, du är så omtänksam. Önskar dej en härlig vår, passa på att boka in ven snart 😛
    Inshallah får du jobbet. Kramar

    • #4 av Marie på 24 mars, 2011 - 17:22

      Tack för det, Ala. Ja jag funderar ständigt på denna ö, kanske jag tar hela konkarongen (hela tjocka familjen) med mig och åker dit en helg i sommar? Good idea.

  3. #5 av Fatima på 24 mars, 2011 - 10:52

    Krya på dig mamma, jag misstänker att vi smittade varandra, eller något.. 😥

    • #6 av Marie på 24 mars, 2011 - 17:21

      Ja jag tror det. Men jag har inte som du, feber, men allt annat som hör till: min hals är svullen som en trästam och så håller ”feber”värken i sig, trots att jag inte har feber. Men jag är faktiskt lite bättre idag….

Kommentera

