Update

Steg upp kvart över 7 för att be, äta och gå med Yomyom till skolan, som precis är på vägen till mitt gym. Har känt mig så oerhört konstig och trött ett par dagar nu. Jag brukar inte vara trött….. bara konstig….=)

.

Har ”vilat” från sedan träningen i fredags. Det rimmar illa med mina mål, så jag måste jobba hårdare i några dagar nu. Även mellandottern vill börja träna, så jag måste antagligen ta med henne nästa gång. Jag gillar att mina barn tränar. Det är viktigt att man får in en sådan vana redan i unga år.

.

Måste iväg till praktiken nu, där jag idag ska använda min ”artistiska” ådra. DET är verkligen något att se fram emot….

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

