1 september

————————————————————————————————–

Jag är uppåt och ”fit-for-fight” numera.
Har börjat söka runt efter jobb och har just skrivit mitt CV. Blev påmind om hur himla duktig, och f-n va bra jag är! Man borde kolla in sin CV lite oftare, bara för att få ett litet lyft i tillvaron. Ska bara skicka iväg dom nu…

Idag är det 1-årsdagen för min makes mammas död. Egentligen skulle vi ha stor fateha för henne, men då alla fastar och folk helst vill bryta fastan hemma, så skjuter vi upp den till senare. Vi gör en för oss själva, bara familjen, idag.

Jag började dock dagen med att skura upp våra soffor från topp till fot. Ska bara skala av plymåerna och tvätta dom i maskin, sedan har jag nya soffor! Skulle bara ha skurat upp resten av huset sedan.

Nån som vill köpa en bil? – Ford Focus, 2001, Aquamarin Frost(färgen alltså),Kombi, skitsnygg! Jag vill ha många kulor för den… massor!

————————————————————————————————-

  1. Lämna en kommentar

Kommentera

